Візитка проекту

Ми учні середньої школи, яких цікавлять еколгія і все що пов'язано з охороною навколишнього довкілля запрошуємо усіх однодумців до цікавого проекту вчителя технології Стратія Олександра Григоровича «Проінформований-значить озброєний»
Завданням проекту є розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності, особистісно-ціннісного ставлення до культури сприймання публічного виступу, публікації як засобу реалізації власної ідеї, продукції, газети, книги чи проекту зокрема, а також як різновиду публічного мовлення; виховання потреби в художньо-творчій самореалізації в напрямку створення публікації та обробки потрібної інформації; формування в учнів елементарних мовних, літературних знань та здібностей щодо риторики; розвиток послідовного логічного мислення, виховання стриманості, взаєморозуміння, навичок роботи в колективі, порядності в міжособистісних стосунках, естетичного смаку.
Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення високого рівня, а саме: - висувати гіпотези щодо того, чи можливо сумістити декілька речей: перша - стати відомим на весь світ завдяки своїм знанням та вмінням створювати, публікації і друга - принести користь своєму рідному місту (розвиток інфраструктури тощо). Результати діяльності будуть представлені на шкільній презентації газети – «Проінформований – значить озброєний!», на який планується запросити батьків та вчителів.
Під час роботи ви дізнаєтесь відповіді на такі запитання:
1. Що таке публікація?
2. Які є види публікацій?
3. Які формати файлів, у яких можуть бути збережені публікацій MS Publisher?
4. Коли текстові блоки прийнято з’єднувати в ланцюг?
5. Що таке брошура?
6. Яка система, призначена для створення комп'ютерних публікацій
7. Що дозволяє містити текстовий блок?
8. Чи існують інші видавничі системи крім Publisher?
9. Чи можливе введення підписів під зображення?
10. Чи можна групувати та розгруповувати об’єкти в Publisher?
11. Що утворює сукупність значень параметрів формування абзацу?
12. З чого складється публікація?
13. Для чого призначені видавничі системи?
14. У якій діяльності використовують публікації?
15. Які засоби потрібні д ля  створення публікації?

МИ ЗАПРОШУЄМО ТЕБЕ ДО ПРОЕКТУ У СКЛАДІ ГРУПИ "ІСТОРИКИ"!!! 




Немає коментарів:

Дописати коментар